22. feb. 2009

lenge leve Malmö (og fastelavn)









Så tog vi til malmö







Fredag
FASTELAVN. hvad skal man dog være!!! jeg bestemte mig , natten inden, for at være kat. det var nu nemt nok med min nye maske, body, og shiny leggins. nå men... skoledagen gik, og jeg skulle til malmö med min far. så spurgte jeg ham på sms: "må jeg få sutten med til malmö?" og så bookede han et værelse til os.
så tog vi 3 sku til malmö. vi hyggede os om aftenen med roomservice og x-factor.

lørdag
SHOPPING! Nanna og jeg spiste lææækker morgenmad og tog derefter ud i byen.
det var en luckyday!
jeg fandt så gode ting (det gjorde nanna også).
jeg fandt to fantastiske kjoler i monki. den ene havde kostet 800 skr ... jeg fik den for 50 skr! den anden fik jeg for 20 kr. begge utrolig flotte og sexede. så det vil sige, jeg har "the little black dress" som jo åbenbart er et musthave i gaderoben.
og i H&M fandt jeg en fantastisk buksedragt, en flot "behå" (fra divided som nu også laver bher), og en sød hue med ponpon.
og så fandt jeg ENDELIG et bustier! jeg er meget glad nu!
der var også lige den fine butik "miss juniversum" hvor jeg fik en knagerække som minder meget om 'hang it all', hvis i har set den.
(jeg poster billeder af tingene en anden dag)

Det var en rigtig hyggelig tur! tak for den nanna og far.


1 kommentar:

nanna montana sagde ...

bedste tur!
bedste køb!
bedste sut <3