17. jan. 2009

flyttedag


søde lille ræven i vindueskarmen på 3 sal.

Idag har jeg hjulpet Molly med at flytte. vi blev ikke færdige, så vi skal flytte videre imorgen.

Jeg får hendes skab. det er rigtig stort, så jeg har (prøvet) at ryde op på mit værelse, så der kan blive plads til det.

skabet fra Ikea, med skydedøre

Jeg er meget træt træt træt og endnu mere træt af at være så meget hjemme (selvom det nu også er hyggeligt, når molly er på besøg) efter næsten 2 ugers sygedage (har kun været i skole 3 dage efter ferien)...
er stadig ikke helt rask.

Nu er jeg træt! træt på sovemangel måden.

Jeg vil forresten gerne på udsalg inden det slutter!!!

og så har jeg først igår fået en mail om at mine ting fra ASOS er sendt :(


sleep tight..
good night


3 kommentarer:

Signe sagde ...

Sej blog med dejlige billeder!
Keep up the good work!

Carla sagde ...

tak skal du have :)

nanna montana sagde ...

elsker billedet af ræv <3