22. jan. 2009

220109

(JAK&JIL)


NU ER JEG TRÆT AF AT VÆRE SYG. JEG ER HELT UDMATTET AF AT LIGGE PÅ SOFAEN MED LORTE TV. TÆNK AT MAN KAN BLIVE UDMATTET AF AT LAVE INGENTING. MÅSKE ER DET DET AT JEG ER HELT ISOLERET FRA OMVERDENEN UDOVER DE SMSER JEG FÅR I NY OG NÆ, FRA SØDE VENINDER SOM BEKYMRER SIG OM MIG. SØDT. JEG SAVNER DEM. MEDICINEN JEG HAR TAGET HAR HAFT BIVIRKNINGER PÅ MIN MAVE, SÅ LIGGER NU MED VARMEPUDE. JEG SKAL I SKOLE I MORGEN. JEG MENER. JEG SKAL. JEG KAN IKKE TÅLE DET MERE. TRÆNGER TIL SELSKAB! OG FEST. MEN DET MÅ BLIVE UDEN BOOOS I BLODET, FOR JEG ER JO PÅ PENICILIN. HAR FÅET SOLGT ASOS STILETTERNE TROR JEG. DET VAR HURTIGT! OG DER ER LAVE EKSTRA HUL I STUD-BÆLTET, SÅ NU PASSER DET. READY TO GO. TROR JEG VIL LÆGGE MIG OP I SENG, MED RESTEN AF WALL-E. SÅ DEN IKKE FÆRDIG IGÅR, MEN DEN ER RIGTIG SØD! NU KOMMER MIN SØDE MOR MED ET KOGT ÆG TIL MIG. HUN HAR FORRESTEN OGSÅ GIVET MIG EN BOG OG NOGLE KLISTERMÆRKER IDAG. INDEN JEG LÆGGER MIG OP MED FILM SKAL JEG LAVE ET RIGTIG FLOT KORT TIL TRINE SOM VI SAVNER <3>

Ingen kommentarer: