6. okt. 2008

updateu


HER KOMMER DER EN MASSE DEPRIMERENDE TEKST..
jeg havde i slutningen af september bestilt en yndig marc by marc kjole på net a porter og havde ventet på at den nåede frem.
ENDELIG kom den så! efter ca. 2 ugers ventetid...
så prøver jeg den på , og den er for stor :( har været inde på N-A-P, de har kun large tilbage! øv øv øv. men min mor kan passe den, så kan det være jeg lige kan låne den i ny og næ, selvom den er ldt for stor.
hun har sagt at hvis hun får den, kan jeg få noget andet fra n-a-p.
har allerede fundet noget... en shocking pink taske, sikkert god til skole, eller en rigtig fin kjole, som også er lidt kedelig... men...
øv! den kjole var så pæn :( havde lige glædet mig så meget.

i weekenden var jeg hos molly i ebeltoft sammen med min mor og nis.
først spillede min mor på middelfart, og jeg så på. så kørte vi afsted mod ebeltoft, til mollys højskole.
vi kom midt i en fest, og joinede selvfølgelig! der var sku gang i den.
Alle elsker sku nisse! hun er en rigtig populær party princess. alle skulle selvfølgelig hen og røre hende..
kl. halv 2, gik vi hen i red house hvor der var afterparty... det var dog ikke lige så sjovt for mig og min mor .. de har et fællesskab som man ikke lige er med i... vi gik hen på værelset, hvor vi havde redt op med den store stik-i-væg, og faldt i søvn. molly kom først "hjem" ved 4 tiden.
næste dag stod vi op, spiste morgen mad, og så tog vi til århus.
Magasin havde åbent.
mig og molly fik 1000 kr., hver (!).
jeg købte nogle lilla ruskindssko med lille frynse agtig ponpon foran. så søde, hvis jeg selv skal sige det, og en mac læbepomade som er så lækker og fugtgivende!

så har jeg fundet et nyt projekt - jeg skal lave et tørklæde selv. det bliver spændende! hvis jeg får tid :(

jeg har meget stress for tiden ... skole osv.
men idaag var faktisk dejlige nem og skøn. skulle til tandlægen kvart over 9, og tog bagefter ud på skolen.. vi skulle male resten af dagen. mit maleri blev stinke grimt, men egentlig meget sødt... for sødt (?)...

skal nu til at se dagens afsnit af 2900 og maj og charlig med min, i øjeblikket, lidt invalide (efter operation) mor. :)


hey

Ingen kommentarer: