4. okt. 2008

imorgen, igår og idag

var hos nanna igår. hyggeligt! vi så camp rock og spiste kartoffel-både med bearnaisesovs og ketchup... uuuuhm.
vi havde tidligere været i netto og købe lækre ting.
vi spiste vores pepe og drak vores smoothies og så stod den ellers på coco jambo dans!!! vi gik amok og dansede rundt. det var sjooovt!
efter det blev vi rimlig trætte. så vi gik op og faldt i søvn til mgp musik.

morgen. vågnede af mig selv. ondt i hovedet, gik ned og drak vand men fik det kun værre!
så jeg kastede op ved 8 tiden... feedt.
nok om det!!!

om lidt tror jeg jeg tager til jylland.. - frederecia, og bag efter op til mollys højskole.

yes yes... det bliver nok lidt kedeligt :)

skal også lave en skitzzze med symboler.

1 kommentar:

nanna montana sagde ...

du har glemt dine symbol ting hos mig ._. <3