17. sep. 2008

Projekt uge






ja. der er projektuge.
jeg er i gruppe med nanna (surpriiiise!)
I mandags var vi i den sorte diamant og se en fotoudstilling med Sally Mann - skide flot! jeg havde i lang tid ville se den, så det var lækkert.
tirsdag var vi på vestforbrændingen med klassen og Nina. det var faktisk meget sjovt "hey fessor! det er sort snak".
og hér idag .. onsdag har vi rent faktisk lavet noget ;)
vi har været hos købmanden og slikke. nu sidder jeg og blogger i mens vi hører mulan.
det er en hyggelig projekt uge.
i nat kastede jeg op. og i den bog jeg læser har hovedpersonen også lige brækket chili con carne op... jeg havde også spist chili con carne. strange!!!
i aften er der sandhedens time !!!
alle dagene har selvfølgelig haft 2900 happiness.

bye bye

2 kommentarer:

karla sagde ...

the little girl in the 2nd picture is beyond fabulous. Love it.

linked you!

Carla blixt sagde ...

thank you.
i linked you too <3