21. sep. 2008

morgenpost


det er ikke fordi jeg fik noget post idag.
igår var jeg i biografen med min mor. vi så anja og viktor... ja, den skulle jeg jo ligesom se, når jeg har set alle filmende.
den var faktisk overraskende god!
så lejde min mor Juno på tanken, men jeg faldt i søvn på sofaen.
vågnede med hovedpine.
jeg har så mange lektier for. inkl. fremlæggelsen imorgen, som vi overhovedet ikke har styr på.. fedt?
mangler 26 ord i tysk stilen. + at rette den ...
mangler digtet og en masse matematik. jeg tror jeg må udskyde noget af det til en anden dag.
Må lave noget matematik idag, lave tysken og måske digtet.
Imorgen starter skolen igen (surprise?) og efter skole skal jeg til matematik på huc. det bliver sikkert fint.
gud hvor er jeg træt.
jeg gider ikke i skole, gider ingen ting.

Ingen kommentarer: