10. sep. 2008

kære dag

... du startede så godt! med det bedste deja vu.
men jeg er syg. snuer. min næse gør ondt og jeg fryser.
jeg sad hele dagen i skolen og måtte holde de nys der pressede på inde, for ikke at snotte ud over det hele... :(
nu sidder jeg så hos nanna og prøver at skrive en tysk stil om tro. jeg er nok den største tysk spasser.
vihar set luxus fælden. sådan ender jeg ikke. jeg har ikke brugt over 100 kr i 100 år! men har også meget gavmilde forældre ... såå....
jeg tror der står 800 kr på min konto, og 200 kr i min pung og 270 kr på min ts og 500 kr i min spare-and fra tivoli. skal i tivoli på fredag og søndag
sparer op til .. hvad? ved det ikke, har du en idé?

jeg hører "SL!K" med L.O.C. feat. noget... den er fandeme dårlig! så klam!
faktisk gider jeg ikk høre loc.

hader stil.
det er nu meget hygs med nanna

Ingen kommentarer: