30. sep. 2008

endnu ikke kommet


jeg har jo bestilt nogle ting på interen og de er endnu ikke dukket op endnu :(
igår i bussen skrev jeg :

"glæder mig til at komme hjem og slappe af! Ingen lektier af hvad jeg ved af... Happiness... glade dyt... sofaen... og ikke mindst - TINGENE! de fantastiske ting der er bestilt til mig på nettet... Marc by marc jacobs kjole! Hårbånd, armbånd, øreringe, manoush kjole og den fineste stribede kjole i blød bomuld !! cant wait. Sidder i bussen. Lytter til en gammel mand hoste og nogle veninder snakke. Er nu nået til ålholmsparken... Ikke langt igen. Tror jeg vil høre musik og drikke noget af mit vand..."


_______

imorges: TØJKRISE!
jeg har kun lorte bukser som tilføjer 2 ekstra kilo til mine ben....
fedt :(
- derfor jeg altid går med gamacher/tights/leggins.
_______

fremlæggelse

Ingen kommentarer: