7. sep. 2008

basis basis basis


COS /AW08
______________________________
Jeg har brug for nogle outfits, som ALTID er et sikkert hit!!!
helst en kjole, men hvis der var nogle bukser og en trøje der sad lækkert, ville det ikke skade!!!
jeg har jo det problem at mine bukser er enten for små eller store... ingen passer perfekt.
tøjet skal være simpelt, pæne afdæmpede farver og lækker kvalitet jeg tænker american vintage og bestemt cos (sorry nanna), men de laver flote simple basis ting.
så er det bare på med nogle flotte accessories.


4 kommentarer:

nanna montana sagde ...

cos ._.
hahahhaahha. du ved godt jeg ikke hader det. og så alligevel pga cc // fp

Carla blixt sagde ...

cc?
fp har jo intet med det at gøre...
fp er en wannabe med cos. ;)haha

nanna montana sagde ...

hahahahahhahah xD

Carla blixt sagde ...

hun ved ikke engang hvad det er