27. sep. 2008

Alene hjemme

huset er helt stille. sdder i sofaen med min hund. min nisse og jeg. (ved ikke hvor ræven er... hun er ude!! shit)
mig og min far var kørt hen for at leje film, men havde glemt lånerkortet :(
så nu sidder jeg er ser lorte "bagland" fra år 2000 eller noget... der er en nokia 3510 med...
overvejer at se noget andet, da den gør mig lidt depri.

UUUUH glæder mig så meget til mandag!!! håber på at mine ting kommer der.
især marc jacobs kjolen!
men også til asos tingene!!!
må hellere slukke filmen, og gå ud og kalde på ræven.

2 kommentarer:

Lasse Nord sagde ...

Hvor er det fantastisk. Kan virkelig selv næsten få paranoia af at vente på tøj. Men det er jo (næsten) altid ventetiden værd ;-)

CARLA BLIXT sagde ...

ja !!! og det er ikke dukket op endnu! men det gør det jo næsten endnu bedre når det dukker op.. ikk? :)