29. aug. 2008

updaten

nu har jeg så glemt hvad jeg ville skrive om... havde ellers en hel masse meninger lige før ... hmm.
godt.
jeg orker orker orker SLEEEEEET ikke at tage på kræmmermarkedet i aften, selvom det sikkert ville være så hyggeligt.. orker bare ikke.
åh nej ... nu siger min computer den underlige lyd igen.
hvis du ikke har hørt om det, så har den hér på det sidste sagt underlige lyde! jeg er meget bekymret!!!!!
den skal til reperation...
har det som om min at min lille baby er syg,og skal til lægen...
synes det er dumt jeg ikke tager til kræmmer... orker ikke ...
jim lyngvild virker så sød!
tessa har givet komplimenter for min the legs video.
jeg har fået 12 i læsetest. det er sku godt! det gjorde mig så glad!!! og 10 i diktat. det er da godt?

jeg sidder og ser venner... det afsnit hvor joey og rachel er blevet kærester, og ross foreslår en aften med dem og ham og charlie... ross er så sjov og åndsvag!!!!! det er et af de sjoveste afsnit.
det er lige slut, og jeg har sat et optaget afsnit af miami ink. som du måske har læst facinerer det mig meget!

jeg har en utrolig trang til at more mig og drikke noget...
savner skanderborg... med fri sprut og musik, hygge, mennesker...
glæder mig til næste år!!!!

alt for nu...

Ingen kommentarer: