27. aug. 2008

regnvejr

jeg kan egentlig godt lide det, og efter skole, var jeg ude i en halv time og hørte musik og dansede rundt inden jeg låste mig ind.

nu sidder jeg så og ser optaget miami ink, som jeg elsker... jeg synes det er meget facinerene ! jeg skal helt klart have en eller flere tatoveringer! jeg synes det er meget smukt, hvis det har et symbol eller sådan noget... bare jeg kunne få en med det samme, men jeg er for ung ... desværre. mig og molly har engang snakket om at få hinandens forbugstav bag øret. det ville være så fint!

det viste sig faktisk at jeg havde lavet alle tysk lektierne alligevel! så fedt!!!
skolen er ikke så hård som jeg havde troet.
stadig hårdt... men ikke så hårdt som jeg troede.

hvad mere kan jeg skrive...

nanna, freja og jeg var i byen idag. det var da hyggeligt :) h&m har mange flotte bher faktisk! jeg tror jeg skal have en.... jeg tog hjem...

hvad kan jeg skrive?

jeg skal hjem og lave lektiedag imorgen. det er godt at lave dem med nogen! man kan holde hinanden i ørene. også selvom hendes far synes det er dumt... nanna har faktisk lært mig at gange, og regne procent ud på en god måde, så jeg vil sige at det er godt!!! vi hjælper hinanden på vej.

hvad mere kan jeg skrive?

alt for nu...

1 kommentar:

nanna montana sagde ...

min pappa er skør.
selvfølgelig skal vi lave lektier sammen! ehehhehe xD