23. aug. 2008

planen...

så jeg ikke kommer for sent i skole og dagene bliver lidt mere overskuelige. lad os se hvor længe den varer...


- indføre rutiner,
aften ritualer : finde tøj til næste dag, pakke min taske, have lavet mine lektier osv. og gå i seng i god tid, så jeg får hele min søvn.
morgenritualer:
- vågne kl 6.15 (ja det er tidligt!!!), sætte uret på 'udsæt', sove 15 min mere.
- stå op, vaske mig i ansigtet, evt. tage et bad. (hvis jeg ikke har taget det aftenen inden),
- tage mit fremlagte tøj på,
- lægge make-up'pen, evt. sætte hår (det er tit at det bare er en kedelig knold, men det er den eneste løsning, hvis mit hår er grimt.)
- spise havregrød (hvis jeg er i god tid, spiser jeg den ved tvet),
- og afsted.
det var da rimlig let?

håber den holder.

______________________

jeg savner art være i sommerhus!!!

Ingen kommentarer: