23. aug. 2008

the perfect outfit!!



sweater til ca. 5000 kr - taske til ca. 10.000 kr - skull scarf til ca. 1000 kr
alt fra alexander mcqueen.

Jeg synes outfittet er meget lækkert og casual. tasken i croco skind er bare så fed! men det er tilgængæld også MEGET dyrt for et sæt tøj! jeg kunne godt finde på at købe tøklædet, og så finde noget der minder om de andre ting... har allerede fundet noget der kunne ligne lidt...
oversized sweater fra american apparel (en af mine yndlings butikker) til ca. 200 kr.
taske fra french connection til ca. 650 kr.



idag skal jeg til københavn... alene. min mor skal arbejde og kører mig der ind.
så skal jeg købe undertøj og make-up, så det er dejligt! hvis jeg altså kan finde noget...

jeg er meget stresset fordi jeg skal lave lektier...


alt for nu oxoxo (gossipgirl) carla

4 kommentarer:

siegen sagde ...

omg, er også helt vild med sweateren (og vel egentlig også de andre ting :]) men ja, det koster jo så også en del .. men gode alternativer du har fundet (:

Carla blixt sagde ...

tak tak :)
jeg er også helt forelsket i sweateren!!!

Kristian sagde ...

Hvor jeg nyder at læse dine gamle indlæg, kan dog bedre lide din skrivemåde nu, men du er bare så fin.

carla sagde ...

Jeg synes også det er sjovt at se tilbage på. det er lidt som en tidskapsel. Mht. skrivemåden, så har jeg det på samme måde!