27. aug. 2008

onsdagmorgen

mobilen ringede kvart over 6, og jeg udsatte den selvfølgelig lige et kvarter, men så var jeg jo våden, og jeg skulle tisse... så nu ligger jeg i sengen og venter på at mobilen igen 'vækker' mig med hakuna matata som er min alarm tone... egentlig irriterende, for jeg plejer altid at have den på hjernen resten af dagen.
idag skal vi have matematik, tysk og valgfag (fransk) glæder mig til fransk. ikke til tysk. sad fra kl halv 5 til kvart i ti igår med lektierne, og jeg mangler endda en side, men den må altså droppes.. orker ikke mere lige nu.
årh... nu ringede klokken.
hvad skal jeg lave idag? lektier :( som om det er det eneste i mit liv, hvilket det jo faktisk også er

ligger og hører you say yes i say yes som minder mig om at stå på skanderborg i rejnvejr og hoppe og skrige med freja. det var sku en god koncert!!!


der er også en dårlig live udgave


MusicPlaylistRingtones

Ingen kommentarer: