11. aug. 2008

home

ja.
nu er jeg tilbage fra skanderborg.
det var fedt!!
sov på det bedste hotel, og var backstage og det hele. fik endda et kort til baren på 1500 kr.
jeg blev der om søndagen med freja istedet for at tage hjem.
vi hyggede os så meget!! og veto var rigtig fede.
jeg så også kashmir, carpark north, keiser chiefs og dúné... tror ikke jeg så flere?
migog freja hyggede os med gode drinks hele søndagaften, og mødte nogle søde mennesker.
spiste stegt flæsk - læææækkert!
til sidst skulle vi hjem og gav så en masse drinks væk...
inkl. kortet gav jeg til en der hed maties som troede det var freja der gav ham det... så jeg fik faktisk ingen credit for det ...
argh. jeg gier ikke skrive mere.
imorgen skal jeg til københavn med mommy, og når jeg kommer hjem skal nanna hjem til mig og vi skal lave kage!! kagekonkurence.

Ingen kommentarer: